Service en Contact

Deze pagina

Stel je vraag aan de virtuele assistent

Wist je dat onze virtuele assistent 24/7 het antwoord weet op de meest gestelde vragen? Check eerst of de virtuele assistent je vraag voldoende kan beantwoorden.

Kan de virtueel assistent je niet helpen? Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Op deze pagina vind je ze handig bij elkaar. 

NHG beoordeelt geen documenten en of inkomensgegevens.

Contactformulieren

Bij gebruik van deze formulieren geef je mogelijk persoonsgegevens aan ons door. Lees eerst onze privacyverklaring. 

Contactformulieren en e-mails beantwoorden wij binnen 3 tot 5 werkdagen.  

Tip: Stel je vraag aan onze virtuele assistent. Misschien kan die je meteen helpen.

Waarover wil je contact opnemen?

Streep een eventueel BSN in een bijlage eerst door voor verzending.

Contactformulier professional

Contactformulier Consument

Logo aanvragen

Ik heb een klacht over NHG

Inlog Mijn NHG aanvragen

Aanvraag NHG folders

Alle contactgegevens

Als je vragen hebt aan één van onze medewerkers, aarzel dan niet en neem contact met ons op. Daar zijn we voor. We helpen je graag.

ICT

Bij vragen over inloggen in MijnNHG of over technische problemen kun je contact opnemen met afdeling ICT.

Werkdagen 9:00 - 17:00

Operations: nieuwe NHG-aanvragen & wijzigingen lopende hypotheken

Voor nieuwe NHG aanvragen, reguliere lopende hypotheken waarop een wijziging of aanvulling moet komen en vragen over de Voorwaarden en normen.

Maandag 10:00-12:00, 13:00-17:00

Dinsdag, woensdag en vrijdag 9:00-12:00, 13:00-17:00

Donderdag 11:00-12:00, 13:00-17:00

Operations: betaalproblemen bij lopende hypotheek

Voor vragen met betrekking tot reeds lopende hypotheken waarbij de geldnemer in de financiële problemen gaat (is) (ge)komen of door een life event de lasten niet meer kan betalen.

Maandag 11:00-12:00, 13:00-17:00

Dinsdag, woensdag en vrijdag 9:00-12:00, 13:00-17:00

Donderdag 11:00-12:00, 13:00-17:00

Operations: kwijtschelding, restschuld & BKR

Voor vragen met betrekking kwijtschelding, restschuld en BKR-registraties.

Maandag 10:00-12:00, 13:00-17:00

Dinsdag, woensdag en vrijdag 9:00-12:00, 13:00-17:00

Donderdag 11:00-12:00, 13:00-17:00

Ketenpartner

Ketenpartners kunnen met vragen en suggesties terecht bij René van der Heeft.

Receptie

WTC, Stadsplateau 13, 3521 AZ, Utrecht

Werkdagen 9:00-12:00, 13:00-17:00

Pers

Ben je journalist en heb je vragen aan NHG? Voor meer informatie of interview aanvragen kun je contact opnemen met Tamara Evers

Werkdagen 09.00 - 17.00

Top 3 vragen

Wanneer kan ik gebruik maken van de nieuwe NHG-grens of Voorwaarden en normen van het komende jaar?

Is het mogelijk om van NHG naar NHG over te sluiten als de Marktwaarde hoger is dan de kostengrens?

Hoe moeten verschillende soorten inkomens worden opgevoerd in de Beheertoets?

Zit je antwoord er niet bij?