Virtuele assistent zorgt voor 24/7 bereikbaarheid

Nieuws

3 mei 2021

Vanaf maandag 3 mei is onze dienstverlening uitgebreid met een virtuele assistent. De virtual assistent zorgt 24/7 voor antwoord op veelgestelde vragen die een eenduidig antwoord hebben. Zo ben je voor de beantwoording van veel vragen niet afhankelijk van onze werktijden. En hoef je op werkdagen minder lang te wachten als je een specialistische vraag aan een NHG medewerker hebt. Uiteraard blijven we op werkdagen ook bereikbaar via telefoon, live chat en e-mail.


We willen onze dienstverlening constant verbeteren. De virtuele assistent is een aanvulling op de huidige contactmogelijkheden waarmee we de bereikbaarheid en het gemak voor consumenten en ketenpartners vergroten. De tool biedt antwoorden op veelgestelde vragen die we continu zullen uitbreiden vanuit het gebruik van de virtuele assistent. We leren hiermee nog meer over de kennisbehoefte en blijven onze informatievoorziening aanvullen en verbeteren.


Voor complexere vragen waarbij geen eenduidig antwoord mogelijk is blijven wij bereikbaar via telefoon, live chat en e-mail. Kijk voor de actuele openingstijden op Service en Contact - NHG.

Heb je feedback over onze virtuele assistent, dan horen wij dat graag via dit formulier.

Feedback